Customer Due Diligence zoekfunctionaliteit nu nog uitgebreider!

Customer Due Diligence zoekfunctionaliteit nu nog uitgebreider!

U kunt nu uw zoekopdracht nader specificeren door te filteren op reputatie risico’s en/of specifieke sanctielijsten.*

Handelzeker werkt constant aan een gebruiksvriendelijke en innoverende Customer Due Diligence zoekfunctionaliteit.

Met deze nieuwe update maakt Handelzeker het mogelijk specifieker en gedetailleerd een CDD onderzoek uit te voeren.

Relevantie
Door op relevantie te zoeken beperkt u de zoekresultaten. Hoe meer informatie u van uw klanten heeft hoe hoger je de relevantie kunt instellen. Wij raden aan om een relevantie hoger dan 75% te gebruiken bij uw zoekopdrachten. Op deze wijze voorkomt u een lange lijst met irrelevante zoekresultaten.
Reputatie risico
Onze CDD profielen bevatten tegenwoordig reputatie risico’s. Hier kunt u bij het zoeken ook op filteren (dit is optioneel).
Sancties
U vindt tegenwoordig 23 mogelijke sanctielijst aanduidingen in onze CDD profielen. Bij het zoeken naar CDD profielen kunt u optioneel, de enkel voor u relevante sanctielijsten selecteren.