FAQ

Meest gestelde vragen

Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij een FAQ samengesteld. In deze FAQ behandelen wij de meest voorkomende vragen rondom de Handelzeker Platform.

Staat uw vraag hier niet tussen of heeft u toch nog hulp nodig? Neem contact met ons op via +31 (0)70-2002004 of info@handelzeker.nl.

Hoe werkt Handelzeker?
Er kan ingelogd worden via onze web applicatie met de inloggegevens die u automatisch heeft ontvangen vanuit het systeem. Aan de linkerzijde vind u een menubalk waar u verschillende acties kunt uitvoeren zoals: Customer Due Diligence, CDD Dossierbeheer en KvK uittreksels.
Hoe word ik klant?
Bent u geïnteresseerd in een eventuele samenwerking of wil u meer informatie over onze diensten? Vraag dan vrijblijvend een offerte op of bel naar: (0)70-2002004.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Op het inlogscherm klikt u op 'Wachtwoord vergeten'. U ontvangt daarna een email waarin u uw wachtwoord kunt herstellen.
Hoe wordt de privacy van mijn klanten gewaarborgd?
Handelzeker neemt beveiliging serieus. Daarom investeren we in het team, tools en processen die uw gegevens op hoog niveau beveiligd en zijn met oog op de Wet bescherming persoonsgegevens(Wbp) ingericht.
Ik heb geen toegang meer tot mijn account, wat nu?
Krijgt u de melding dat uw contract is verlopen of dat er een factuur open staat? Neem dan contact op met uw account manager. Uw account manager kan u precies vertellen wat de reden is.
Hoe beëindigd ik mijn contract?
Uiteraard vinden wij het jammer dat u uw contact wilt beëindigen bij ons. U dient uw beëindiging uiterlijk 3 maanden voordat uw contact afloopt schriftelijk door te geven door te mailen naar info@handelzeker.nl.

Probeer Handelzeker gratis uit!

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van Handelzeker binnen
uw customer due diligence/compliance proces?